27 Temmuz 2013 Cumartesi

ŞİDDETLE TAVSİYE EDİLİR:))

Merhaba...son zamanlarda çok fazla ilgilenmiyorum blogumla:( biraz işlerin yoğunluğu biraz da!! hatta belki öncelikle, ilk göz ağrımın çalınmış olması beni bu blog işinden soğutmuştu, belki gogle bu şikayetlerim üzerine bir girişimde bulunur diye düşünmüştüm ama maalesef kayıtsız kalmayı tercih ettiler:( neyse bunları yavaş yavaş ısınma turları olarak görüp açığı kapatmaya çalışacağım desteğiniz ve ilginiz için şimdiden çok teşekkür ederim:)))
Bu aralar kitaplara sarmış durumdayım özellikle Türk Yazarları okumaya çalışıyorum hele bir tanesi var ki neden şimdiye kadar keşfedemedim diye kendime kızıyorum..

                                                           
sıradan bir aşk hikayesi düşüncesiyle bakmayın kesinlikle, aşktan öte yaşadıkları ve özlü söz gibi kurduğu cümleleriyle bambaşka bir romanın içindesiniz, kendimi notlar alırken buldum adeta..bir solukta HAZEL'İ bitirdim şimdi MEHDİ'yi okumaya başladım (daha mistik bir hava var bu kitapta adeta sırlar çözülmeye, taşlar yerine oturmaya başladı) ve sırada merakla beklediğim 2 kitap daha var BAŞKAN ve AŞK-I KIYAMET..hala okumamış olanlara kesinlikle tavsiye ediyorum, film olarak izleseniz bu kadar haz alamazsınız emin olun...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder