2 Kasım 2013 Cumartesi

DOĞAL YOLLARLA SAÇ BOYASINI AKITMAK




Merhaba...
Bu aralar saçlarıma takmış durumdayım:) yaklaşık bir ay önce saçlarımı bakır kumral diye bir renge boyattım, rengi çok ta güzel olmuştu ama bir-iki hafta sonra akmaya başlayınca uçlar başka dipleri bambaşka bir renk oldu, (yeni kuaförüm saçların uçlardan boyanmaya başlanması hatta bir 10 dakika bekletilip daha sonra köklere uygulanması gerektiğini söyledi aklınızda olsun) bende kuaförümü değiştirerek başka bir kuaföre gittim elimde ki fotoğrafı gösterdim kızıl kahve dedi tamam yapalım dedim ama çok koyu bir renk oldu (aslında ben beğendim ama) eşim ve kardeşim de dahil olmak üzere pek kimse beğenmedi:(  neyse bir kaç gün  kullanır gider açtırırım diye düşünürken (ki orielle açılacak o da saçlarımı mahvedecek) nette  bir araştırma yaptım, bir kaç forumda saç boyasını evde doğal yollarla akıtmakla ilgili yazıları okuyup yapmaya karar verdim..bundan sonrası tamamen benim tecrübelerim....
Şimdi şekerim eğer saçınız orta boylarda ise benim ki gibi, bir paket karbonatı alıp herhangi bir kepek şampuanıyla karıştırıyor ve saçınıza sürüp 1 saat bekletiyorsunuz, sonra bir kaç kere kepek şampuanı ile yıkayıp krem yapıyorsunuz ama mutlak sıcak su kullanmalısınız..sonuç mükemmel !! öyle bir renk aktı ki, ben bu kadarını beklemiyordum açıkçası:))   her gün mutlaka bir kaç kere kepek şampuanıyla yıkıyorum saçları biraz kurutuyor, hatta ilk karbonat küründen sonra keçe gibi olmuştu ama yoğun nemlendirici  kremi 10-15 dakika saçımda bekletip yıkayınca eski haline geri dönüyor merek etmeyin.. 

SEVGİLER...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder