16 Mart 2013 Cumartesi

''MAC ALIŞVERİŞİ''

                                                                           MERHABA....

Cumartesi akşamı iş çıkışı Marmara Forum'a gezmeye gittim.Gezilecek mağaza çok ama vakit az olunca öncelikler sırasındaki ilk mağaza MAC oldu tabii:)) öncelikle bu alışverişte iki güzel arkadaş edindim; Elif hanım ve Dilber hanım (gerçekten ismine layık bir hanım:)) kendilerine buradan kocaman öpücükler ve teşekkürler gönderiyorum....
Bakalım neler almışım...

Yeni koleksiyondan;Bronzıng Powder Soft Sand
Kaş kalemi; Dırty Blonde
Kaş sabitleyici jel; Şeffaf



Yeni alınan bir diğer Bronzıng pudra İNGLOT; 78 poudra soleıl







Bunlarda resimler çekilirken kıskanan makyaj çantamın bir diğer Mac'leri...
sanırım bir önceki koleksiyondan Utterly Game allık...
dibine görmeyi başardığım Harmony allık
aydınlatıcım; Soft And Gentle
her iki rengini de çok severek kullandığım ikili farım;Earthly Rıches


Ben Mac'ten kaş kalemi aldıktan sonra hediye gelen CHANEL kaş kalemi canım Kadriye'mm teşekkürler....


LOREAL çift taraflı kalem kırmızının tonu harika siyah göz kalemi vazgeçilmezim:)))



ve son olarak sorunlu MAC 109'um umarım şu kıl dökülme işi yanlış yıkamaktan kaynaklanıyordur ve artık çaresini bulabilirim en sevdiğim fırçam ama makyajdan sonra yüzümden kıl toplamaktan bıktım!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder