16 Mart 2013 Cumartesi

''Beğenmediğim Ürünler''


Hep beğendiğim ürünler diye yazılar görürüz ya bu tam tersi  olucak uyarıyorum!! Birkaç gündür bazı blogger arkadaşlarımın ürünü yorumladıklarını görünce, bende ürünü bunun gibi olumlu eleştirilerek güvenerek (Ebru Şallı ve Bengü'nün de bu ürünü kullandığını ve kesinlikle tavsiye ettiklerini okumuştum) çok severek almış,yüksek fiyatına rağmen 2 şişe kullanmıştım.Daha önce bloga yazdığımı sanıyordum ama bulamadım , evet maalesef bu ürün Kaş ve Kirpik Uzatıcı diye satılıyor ama ben 2 şişe bitirdim sadece kaşlarım için kullandım hemde hiç aksatmadan düzenli kullandım ama hiçbir işe yaramadı:(( umarım işe yaradı ben beğendim diyen blogger arkadaşlarda objektif yorum yapıyorlardır belki de ürün sadece kirpikler de işe yarıyordur o zamanda üzerine kaş-kirpik diye yazmasınlar canım dimi ama!!)
Neyse efendim bu ürünü kullanmayı düşünen arkadaşlara bir daha düşünün derim...!!! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder